
Elektronická podatelna
- Kontakty
- Elektronická podatelna
Elektronické podání
pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové
zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do
podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči
dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.
Poznámka: v případě
elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a
kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli
certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na
www.ica.cz.
Adresa elektronické podatelny: ou@obechruska.cz
Požadavky na elektronická
podání:
Pokud je přílohou soubor,
obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument),
*.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF
(dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a
XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně
v běžném grafickém formátu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom
technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost
přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je
10 MB.
Kontaktní formulář
Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:
Obec Hruška
Hruška 30
798 27 Němčice
nad Hanou
Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:
Úterý | 8:00 – 12:00 | 12:30 – 18:00 |
Čtvrtek | 8:00 – 12:00 | 12:30 – 17:00 |
Příjem a zpracování elektronických podání:
ÚŘEDNÍ HODINY
Úřední hodiny – starostka, místostarosta:
Úterý 16:00 – 18:00
Úřední hodiny – hospodářka:
Úterý: 13:00 – 17:00
Čtvrtek: 8:00 – 12:00